Fitness shop: Muskulvit Archiv článků

Fitness shop s doplňky stravy pro kulturistiku, hubnutí, diety

.

Poradna

Dietní jídelníček

Chcete zhodit přebytečné kilogramy, vytvarovat a zformovat postavu? Máme pro Vás dietní jídelníček, který Vás určitě pomůže ke splnění Vašich cílů.

 

Objemový jídelníček

Chcete nabrat kvalitní svalovou hmotu a zlepšit postavu? Máme pro Vás kvalitní objemový jídelníček, který Vás posune dopředu k splnění Vašich cílů.

 

Elixír života? Proteinové přípravky pro sportovce!

 Italští vědci objevili elixír života. Jsou jím přípravky pro sportovce, zvláště kulturisty a body buildery, které obsahují větvené aminokyseliny leucin, izoleucin a valin. Tyto proteinové přípravky prodlouží život až o deset let!

Zatím jsou účinky prodlužování života prokázány pouze u laboratorních zvířat, podle autorů studie ale budou přípravky s aminokyselinami fungovat i u člověka a pravidelně užívané mu dodají až deset roků života navíc.

Přípravky s větvenými L-aminokyselinami leucinem, izoleucinem a valinem se užívají před posilováním a po něm. Mají buď podobu tablet, nebo se užívají jako nápoje či koktejly. Italští experti věří, že pokud je budou lidé užívat od středního věku, pak se dočkají zdravějšího a delšího stáří. Přípravek posiluje svaly, brání jejich vyčerpání a zranění, omezuje riziko pádů a zlomenin ve stáří.

„Myslím, že naše data poskytují záruku na doporučení, že osoby středního věku by tyto přípravky měly začít užívat,“ tvrdí profesor Enzo Nisoli z univerzity v Brescii.

Podle něj by pravidelné užívání přípravků s aminokyselinami mohlo prodloužit průměrný život ze 77 let na 87 u mužů, u žen pak z 81 až na 92 roků. Zlepší se u nich také síla, rovnováha, koordinace a výdrž.

„Nemá to žádné vedlejší účinky. A zcela jistě to má blahodárný vliv na zdraví,“ tvrdí profesor Nisoli. On sám by doporučil užívání od 55 let věku. (pst)

(Famous, profimedia.cz)

 

 

Jak často chodit do posilovny?

Správná četnost návštěv posilovny, samotná délka tréninku a skladba tréninku především rozhodují o vašich tréninkových výsledcích.

 

Příprava koktejlových nápojů do zásoby

Dobrý den, je možné si proteinové nebo sacharidové nápoje připravovat do zásoby, tzn. na několik hodin dopředu? Děkuji za odpověď.

Ano, protein si do zásoby je možné připravit a je to především velice praktické, což oceníte především ve škole nebo v práci. Ale pozor například u KREATINU se toto dělat nesmí, neboť roztok KREATINU se rychle rozkládá na neúčinný kreatinin.

 

Správná délka tréninku v posilovně

Délka tréninkové jednotky je velmi důležitá pro vaše úspěchy v posilovně. Jestliže budete cvičit krátce či naopak příliš dlouho, budete zbytečně brzdit svůj svalový růst.

 

Trénink na cestách

Chystáte se na delší dovolenou do zahraničí a nechcete ztratit formu? 

 

Pitný režim

Správný pitný režim je nesmírně důležitý pro zdravé fungování organismu. Pitný režim je základní součástí výživy v běžném životě i při sportovním výkonu.

 

Škodlivost doplňků výživy

Dobry den, chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl mezi sportovními doplňky gainery vs. sacharidy? Jsou sportovní doplňky nějak škodlivé zdraví? I z dlouhodobého hledika? Například pokud budu brát proteinové,sacharidové přípravky, kreatin, glutamin, arginin aj., můžu mít třeba za 20 let problémy s játry nebo srdcem? Děkuji za odpověď.

Rozdíl mezi gainery a sacharidovými koncentráty není žádný. Anglický název gainer u nás zdomácněl jako označení pro sacharidové koncentráty, takže je to jakési synonymum. Nebezpečí poškození zdraví při dlouhodobém používání proteinových a sacharidových koncentrátů není prakticky žádné. Samozřejmě pokud byste silně a dlouhodobě předávkoval sacharidové koncentráty neúměrně vaší energetické potřebě tak hrozí, vzhledem k vysoké koncentraci sacharidů, obezita. Pokud předávkování proteinovými koncentráty trvá dlouhodobě a neúměrně vašim potřebám, budete přetěžovat trávící systém odpadovými splodinami nestrávench bílkovin. V případě stravitelnosti přetížíte játra zpracováváním dusíkatých metabolitů vzniklých odpadem aminokyselin. Z toho vyplývá, že chronický nadbytek bílkovin vám určitě zdravotní problémy může způsobit. Pokud ale mluvíme o přiměřeném používání těchto přípravků, žádné riziko nehrozí.

 

Přibírání váhy při těžké fyzické práci

Dobry den, chtěl jsem se zeptat. Mám těžkou práci a tak mi i dlouho trvá než naberu váhu a když ji naberu, tak ji za pár dnů zase ztratím. Jaké prostředky mám používat od vaší firmy, aby mi váha šla nahoru a ne naopak. Díky za odpověď.

Dobrý den, kalorický příjem musí přesáhnout výdej, pokud chcete nabírat. Naplánujte si během dne 4-5 jídel a přidejte koktejl kombinovaný 20g MUSKULVIT WHEY 65% + 20g MASS UP 3600 WHEY + 3dcl mléka 2x denně. Získáte tak 6-7 jídel v časových odstupech 2-3hod. Při tomto příjmu byste měl bez problému přibírat. Pokud ne, zvyšujte pozvolna porce v každém jídle. Trénujte 3-4x týdně maximálně po hodině.

 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

SLOVENSKO

Zde si mohou naši slovenští zákazníci jednoduše změnit ceny na EURA.

Košík

Váš košík je prázdný

Přihlášení | Registrace

Kontaktujte nás

Poradna Objednávky
tel: +420 732 212 331
fax: +420 572 577 296
email:objednavky@muskulvit.cz

Online poradna
email: poradna@muskulvit.cz

Napište dotaz nebo uveďte Vaše telefonní číslo, rádi Vám poradíme.

Naše výhody

banner Muskulvit.cz

Přidejte se k nám

Anketa

Jak jste se dozvěděli o výrobcích MUSKULVIT?